悲傷的歌.....

最近腦代裏旋轉的一直是海豆唱的The cape of storms...雖然下弦月目前只有看漫畫,可是我想聽到海豆唱出的這首時...人家應該是會看DVD看到哭吧...真是心痛!不過一生能有那樣一次轟轟烈烈的愛戀,覺得也是很美好的!燃燒盡的感覺是否就跟喜歡海豆的感覺差不多??~(笑)
The cape of storms+勝手的翻譯XD:

So where do I sail
A ship losing control
My cries swallowed up,
lost in the raging sea
私がどこに航行して
船の喪失コントロール
なくされた私の叫び
荒れ狂う海の中で失われています


**So where has love gone?
Will I ever reach it?
The Cape of storms echoes the pain I feel inside
愛はどこに行きましたか?
私はそれに触れたでしょうか?
嵐の崖は私内心を感じる痛みを反響する。


You'll never notice
The colour of sin
Just as the storm clouds close in
It's dark
あなたは決して気付かないでしょう
罪の色
まるで近付く嵐の雲のように 暗い...


Here in the shadows
I am prisoner
Until the end of the earth
Embraced
ここの影で
私に囚われ
地球の終わりまで
抱擁される。


The ghost ship wanders far
For there is no guiding star
And this treasure has no meaning anymore
幽霊船は遠くにさまよいで
導きの星は全くない
そして、この宝物は それ以上の意味がない。


*Repeat

You know completely
The taste of sin
Melting sweet in your mouth
Like chocolate
あなたは知っている。
罪の味
口で甘い溶ける
チョコレートのように


A moment of pleasure
You are fulfilled
But every dream has its time
To die
喜びの瞬間
君は滿足している
しかし、時間はあらゆる夢の中で逝く


The ghost ship wanders far
For there is no guiding star
And this treasure has no meaning anymore
幽霊船は遠くにさまよいで
導きの星は全くない
そして、この宝物は それ以上の意味がありません


Will this be my fate?
これは私の運命になるでしょうか?
*Repeat


.....總之..是一首很難不去想它的悲傷歌曲XD
[PR]

by panapulu | 2005-11-24 11:40 | 每日的恩典  

<< DVD果然還是要選特典XDDDD 大好きな君へ~~ >>